مطالب مرتبط:
آتش سوزی مراتع بازفت چهارمحال و بختیاری مهار شد
آتش سوزی در کارخانه باتری سازی کره جنوبی؛ فوت 22 تن تایید شد+فیلم
تأکید بر برخورد فوری با عاملان آتش سوزی در جنگل های لرستان
طراحی سامانه ای برای شناسایی و جلوگیری از آتش سوزی در جنگل ها
دستگیری عامل اصلی آتش سوزی گندم زار در میامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 تیر 1403 ساعت 09:152024-06-29حوادث

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده تنگ بستانک مرودشت مهار شد 


آتش سوزی که روز های گذشته در حاشیه بهشت گمشده و منطقه تنگ بستانک شهرستان مرودشت رخ داده بود، با تلاش مشترک محیط بانان، نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، - ایسنا/فارس آتش سوزی که روز های گذشته در حاشیه بهشت گمشده و منطقه تنگ بستانک شهرستان مرودشت رخ داده بود، با تلاش مشترک محیط بانان، نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری،آتش نشانی بسیجیان، پایگاه مقاومت و سمن های محلی بخش کامفیروز جنوبی مهار شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت امروز، 9 تیرماه گفت: این آتش سوزی در حاشیه تنگ بستانک، معروف به مور سیرک رخ داد و به سرعت در حال گسترش بود و با تلاش نیروهای دوستدار محیط زیست مهار شد.

یوسف حسنی در ادامه گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی مبنی بر آتش سوزی در منطقه تنگ بستانک نیروهای یگان این اداره با نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری، آتش نشانی، بسیجیان و سمن ها در محل حاضرشده و با تجهیزات در اختیار مانع گسترش آتش به محدوده با پوشش درختی شدند.

وی بیان کرد: در این رخداد بخش کوچکی از محل که دارای پوشش علفی بود طعمه حریق شد، با توجه به بارندگی فصلی پوشش گیاهی افزایش یافته و پس از خشک شدن با کوچک ترین سهل انگاری دچار حریق شده و کنترل آن در مناطق صعب العبور سخت می شود که این امر می تواند باعث آسیب به زیستگاه حیات وحش شود.


برچسب ها: شهرستان مرودشت - آتش سوزی - منابع طبیعی - مرودشت - رییس اداره حفاظت محیط زیست - منطقه حفاظت شده تنگ بستانک - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده تنگ بستانک مرودشت مهار شد 

آتش سوزی در منطقه حفاظت شده تنگ بستانک مرودشت مهار شد